Desi stiu sa folosesc croseta si andrelele din copilarie, abia in ultimele luni am descoperit ca tableta, telefonul sau calculatorul nu sunt singurele metode de relaxare….Mi-am dat seama ca toate aceste gadget-uri pot fi foarte utile in noua mea preocupare, asa ca am inceput sa urmaresc site-uri si bloguri dedicate acestui domeniu. Tot ceea ce am realizat pana acum am dat cadou prietenilor, rudelor si altor persoane apropiate; reactiile fiind pozitive, am continuat sa produc aceste obiecte pe care le veti descoperi pe blog. Asa cum veti vedea scris la fiecare produs, acestea sunt unicat si sper sa am inspiratia necesara si mai departe pentru a crea cu inima si sufletul lucruri unice, pentru ca si noi, oamenii, suntem diferiti, unici, nu-i asa? Sper ca prin urmarirea acestui blog, prin cumpararea produselor precum si recomandarea catre prietenii vostri, voi transmite putin din bucuria si mandria ca sufletul meu a ajuns la voi!

Va multumesc pentru vizita si sper sa reveniti cu placere!

joi, 8 mai 2014

Intro

          “Sa ai o viziune in care sa crezi si sa urmaresti constant s-o implinesti, iata unul dintre secretele pentru care viata merita sa fie traita.” – Herbert Casson (1869 – 1951)

Nu pot sa spun ca am avut vreo viziune extraordinara pana acum ceva vreme. O data cu schimbarile petrecute in viata mea, perioada plina de framantari si griji, in care nu-mi gaseam locul si scopul, am inteles ca ceea ce poti face fizic cu mainile tale si mintea proprie iti ofera o oarecare independenta si libertate de miscare. Desi sunt constienta ca realizarea obiectelor este mai usoara decat promovarea lor, de cand am inceput sa crosetez si sa confectionez obiecte hand-made, am gasit un nou tel de atins: acela de a-mi face cunoscute si apreciate ideile.
Mi-am amintit de orele de atelier din scoala generala cand invatam sa crosetam (mai am si acum fluturasul din macrame lucrat acum mai bine de 30 de ani!), sa tricotam, sa facem salata de boeuf, sa facem gravuri pe placaj si multe altele.
Uitandu-ma la fiicele mele, care nu invata nimic din cele de mai sus desi fac ore de abilitati, educatie tehnologica sau cum se mai numeste, m-am gandit sa postez cateva notiuni de baza si informatii necesare celor care nu stiu deloc sau nu au mai lucrat de multa vreme cu croseta.
Am cules din carti vechi si de pe internet tot ce voi prezenta pe blog si spun asta pentru ca nu am inventat eu roata, doar o folosesc in diverse moduri! Nu sunt prima care face acest lucru, dar stiu ca nu sunt foarte multe tutoriale de acest gen pe internet, asa ca sper sa fie utile tuturor. Acolo unde voi putea, voi adauga si varianta in lb. romana, desi eu, care nu am invatat o boaba de engleza in scoala, m-am descurcat in descifrarea modelelor destul de usor.
             Spor la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu