Desi stiu sa folosesc croseta si andrelele din copilarie, abia in ultimele luni am descoperit ca tableta, telefonul sau calculatorul nu sunt singurele metode de relaxare….Mi-am dat seama ca toate aceste gadget-uri pot fi foarte utile in noua mea preocupare, asa ca am inceput sa urmaresc site-uri si bloguri dedicate acestui domeniu. Tot ceea ce am realizat pana acum am dat cadou prietenilor, rudelor si altor persoane apropiate; reactiile fiind pozitive, am continuat sa produc aceste obiecte pe care le veti descoperi pe blog. Asa cum veti vedea scris la fiecare produs, acestea sunt unicat si sper sa am inspiratia necesara si mai departe pentru a crea cu inima si sufletul lucruri unice, pentru ca si noi, oamenii, suntem diferiti, unici, nu-i asa? Sper ca prin urmarirea acestui blog, prin cumpararea produselor precum si recomandarea catre prietenii vostri, voi transmite putin din bucuria si mandria ca sufletul meu a ajuns la voi!

Va multumesc pentru vizita si sper sa reveniti cu placere!

miercuri, 26 noiembrie 2014

Ornamente de brad - partea a III-a

Asa cum am promis, revin cu alte podoabe numai bune de dichisit bradul de Craciun si nu numai.
Globuletele de azi au diametrul de 7 cm.


GL01.7
GL02.7
GL03.7
GL04.7


GL05.7
GL06.7
GL07.7
GL08.7
Am si cateva coronite, crosetate (bumbac alb, verde sau rosu) pe inel de plastic si accesorizate cu diverse margelute, paiete sau charm-uri, cu diametrul interior de 3 sau 4 cm.


Ca01
Ca02
Ca03
Ca04
Cr01
Cr02
Cr03
Cr04
Cv01
Cv02
Cv03
Cv04
Am decorat cateva lumanari si iata ce a iesit:







Apoi, ar mai fi suporturile de pahare:


SP01
SP02
  
SP03
SP04
  
SP05
SP06
  
SP07
SP08

SP09
SP10
Desi am mai spus, toate obiectele pe care le gasiti aici sunt unicat, asa ca, daca cineva doreste mai mult de 1 bucata sau alta culoare decat cele prezentate, trebuie comandat cu codul respectiv si specificata culoarea, dar nu garantez ca va iesi identic pentru ca, de fiecare data cand incerc asa ceva, sfarsesc prin a schimba macar o margeluta!
O zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu