Desi stiu sa folosesc croseta si andrelele din copilarie, abia in ultimele luni am descoperit ca tableta, telefonul sau calculatorul nu sunt singurele metode de relaxare….Mi-am dat seama ca toate aceste gadget-uri pot fi foarte utile in noua mea preocupare, asa ca am inceput sa urmaresc site-uri si bloguri dedicate acestui domeniu. Tot ceea ce am realizat pana acum am dat cadou prietenilor, rudelor si altor persoane apropiate; reactiile fiind pozitive, am continuat sa produc aceste obiecte pe care le veti descoperi pe blog. Asa cum veti vedea scris la fiecare produs, acestea sunt unicat si sper sa am inspiratia necesara si mai departe pentru a crea cu inima si sufletul lucruri unice, pentru ca si noi, oamenii, suntem diferiti, unici, nu-i asa? Sper ca prin urmarirea acestui blog, prin cumpararea produselor precum si recomandarea catre prietenii vostri, voi transmite putin din bucuria si mandria ca sufletul meu a ajuns la voi!

Va multumesc pentru vizita si sper sa reveniti cu placere!

vineri, 21 noiembrie 2014

Noutati si nu numai...

Au trecut vreo trei luni de la ultima postare…
Nu pentru ca n-as fi vrut sau n-as fi avut ce impartasi dar, dintr-o data, ma simt putin cam  singura pe aici. Cu toate acestea, pentru ca n-am stat degeaba si pentru ca mie chiar imi place ceea ce fac, voi posta totusi poze cu micile mele creatii care sper sa bucure macar o farama privirile care vor nimeri intamplator pe blogul meu.
Mai intai, am cateva coliere noi, apoi cateva ornamente de Craciun: globuri, fulgi, coronite, turturi si altele, asa cum se va vedea.

Coliere crosetate:










Colier crosetat unicat din bumbac portocaliu, margelute negre si portocalii, lant negru si o frumoasa lacrima din metal.










Colier crosetat unicat din bumbac bleu, margelute albastre de diverse dimensiuni si lant negru. Pret 45 lei










Colier crosetat unicat din bumbac roz/fucsia, margelute metalice, o micuta inimioara metalica si un lant argintiu.











Colier crosetat unicat din bumbac mercerizat rosu, margeluta rosie si un lant negru.








Colier crosetat freeform unicat din bumbac negru, margelute negre si lant negru.












Colier crosetat freeform unicat din bumbac mercerizat rosu, margelute negre si lant negru.










Colier crosetat unicat din bumbac mercerizat oliv, margelute metalice si lant argintiu.







Coliere lasou:

 Colier lasou unicat din snur de piele bleu si margelute de diferite culori si dimensiuni.

 Colier lasou unicat din snur de piele rosu si margelute rosii si albe.

 Colier lasou unicat din snur de piele bleu si margelute de diferite culori si dimensiuni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu